Τετάρτη 28 Μαΐου 2008

Ανακοίνωσε Χαλκιά

Την απόκτηση του Κώστα Χαλκιά για τα επόμενα δύο χρόνια ανακοίνωσε σήμερα (28/5) η ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Ο διεθνής γκολκίπερ βρίσκεται στην Φρανκφούρτη με την αποστολή της Εθνικής και στις πρώτες του δηλώσεις τόνισε πως ανυπομονεί ν` αγωνιστεί στην Τούμπα:

«Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που συμφώνησα με τον ΠΑΟΚ και θα αποτελέσω μέρος της προσπάθειας της αγωνιστικής αναγέννησης της ομάδας. Έρχομαι σε μια πολύ μεγάλη ομάδα για να συνεργαστώ με ανθρώπους, με τους οποίους μοιράζομαι την ίδια φιλοσοφία για το ποδόσφαιρο», είπε αρχικά ο 35χρονος τερματοφύλακας.

Συνεχίζοντας αναφέρθηκε στους στόχους που έχει με τη νέα του ομάδα: «Στόχος μου είναι να συμμετέχω κι εγώ στο εγχείρημα του Προέδρου, Θ. Ζαγοράκη, του Τεχνικού Διευθυντή, Ζ. Βρύζα και του Προπονητή κ. Φερνάντο Σάντος, να δημιουργήσουν ένα σύνολο υψηλού επιπέδου με το πνεύμα του νικητή. Ευχαριστώ αυτούς τους ανθρώπους για τον τρόπο που με προσέγγισαν αποδεικνύοντας ότι με θεωρούν σημαντικό στέλεχος του ΠΑΟΚ που οραματίζονται. Ανυπομονώ να αγωνιστώ στην Τούμπα, ένα γήπεδο που έχω γνωρίσει ως αντίπαλος και πάντα κέρδιζε το σεβασμό μου. Ξέρω ότι ο κόσμος του ΠΑΟΚ έχει απαιτήσεις, αλλά το ίδιο έχω κι εγώ από τον εαυτό μου και την ομάδα μου. Έχω εμπιστοσύνη ότι όλοι μαζί θα δημιουργήσουμε έναν ΠΑΟΚ πρωταγωνιστή. Τα υπόλοιπα στο γήπεδο...», τόνισε ο 34χρονος γκολκίπερ.

Ο Χαλκιάς αποτελεί το πρώτο απόκτημα του «δικεφάλου» στην καλοκαιρινή μεταγραφική περίοδο. Στο μεταξύ οι Θεσσαλονικείς βρίσκονται πολύ κοντά στην απόκτηση των Ζοάο Πάουλο, Βιεϊρίνια και Κάζμιερτσακ από την Πόρτο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: